divendres, 7 d’agost del 2009

Un blog: Los pensamientos de Lucy


El món dels blogs és cada cop més extens. Una germana meva, navegant per aquests mars, ha trobat un blog que es diu Los pensamientos de Lucy. En aquest espai, la Lucy ha deixat constància de la lectura de la novel·la Com una pedra. I els comentaris que hi ha escrit són molt agradables de llegir.
Ho copio aquí:

Monday, July 27, 2009

Nunca había oído hablar de Dolors Borau, y este libro, que me lo regaló una buena amiga de mi hija, me ha sorprendido gratamente, desde luego voy a buscar en las librerias el libro publicado anteriormente por ella " Taula reservada" y cuando lo tenga en mi poder pienso leerlo inmediatamente. El libro Com una pedra trata de la vida de una joven, nacida en Barcelona y que vive, estudia y trabaja en esta ciudad, sus problemas, amores, frustraciones, su lucha diaria por sobrevivir. En fin, es la vida de una joven cualquiera, en la que el relato de su vida diaria te va atrapando y pronto te ves tu misma en ella, te identificas totalmente. El único problema consiste en que acabas de leer el libro y te has inmerso tanto en su lectura que sientes la necesidad de seguir leyendo, quieres saber más del dia a día de Anna. Los que conocéis Barcelona os sorprenderá volver a ella y los que no la conozcais, con este libro aprendereis a pasear por ella y también a amarla como yo. Bueno, quizá un poco menos que yo, pero un poquito sí.

6 comentaris:

  1. Hola Dolors.
    No he tingut el plaer de lleixir el teu llibre"con una pedra", pero penso lleixir-ho el mes aviat posible. Soc un company de feina de la Luci(Los pensamientos de Luci). La has fet molt felic amb el teu comentari, ja que no s'ho esperava. Fins i tot estava molt emocionada. Felicitats per les teves publicacions i gracies per fer felicos als meus amics.
    Ricard

    ResponElimina
  2. Gracias Dolors por prestar atención a mis escritos, me siento muy honrada por tus comentarios.
    Sobre "taula reservada " sigo intentando encontrarla, y aunque no me desanimo espero también saber más de tu obra.
    Con mi admiración.

    ResponElimina
  3. Hola Dolors!

    No tenia ni idea que eres escriptora i que tenies tant d'exit! M'alegro molt per tu! Sóc la Sandra Sumalla, t'enrecordes que vam estudiar juntes? Estic molt contenta de saber de tu! Si vols escriure'm tinc el mateix mail que a la Uni.

    Un petó molt fort i records pels teus peques, que ja no seran tan peques!
    Sandra

    ResponElimina
  4. Hola Sandra
    Quina il·lusió que hagis trobat el blog! Però la veritat és que he perdut algunes adreces de mails i no et podré escriure. Desitjo que tinguis molta feina i noto que segueixes estan molt animada.
    Una abraçada,

    Dolors

    ResponElimina
  5. Hola Lucy,
    T'haig de confessar que no sóc gaire "bloguera", però la meva germana va trobar el teu i em va agradar molt i, veient la llista de les teves lectures, penso que ets una gran lectora! De debó que t'agraeixo el teu comentari i espero tenir corda per seguir escrivint.
    El llibre de contes anterior potser el pots trobar a la llibreria Proa, a La Llar del llibre o a la llibreria Alibri. Aquestes tres el van tenir molt a la vista quan va sortir.
    Crec que amb la teva sensibilitat pots connectar molt amb les històries i els personatges que hi surten.
    Fins aviat.

    ResponElimina
  6. Hola Dolors,
    Ja he publicat un petit post al meu Bloc sobre la teva intervenció a la Biblioteca de Tarragona, per endavant dir-te que em va agradar molt però molt la teva xerrada i que el que traspua de tu es que ets una persona encantadora. Jo al meu bloc no faig critiques de llibres (no em trobo prou experta) només deixo petites pinzellades per recordar que un dia el vaig llegir.
    Una abraçada i espero llegir molts llibres teus,
    :)

    ResponElimina