dimarts, 20 d’octubre del 2009

El blog de la Jaka


Penjo aquí el text d'un blog d'una de les lectores del Club de lectura de Tarragona. El blog és diu: el bloc de la Jaka.
Si cliqueu al damunt del títol hi accedireu directament i podreu veure la foto que encapçala aquest blog, que és preciosa, i llegir-ne els comentaris.
A més,en el seu blog, com que la Jaka en sap més que jo, ha afegit un vídeo amb la cançó "Like a rolling stone" del Bob Dylan. Podreu escoltar-la mentre llegiu.
Jaka, moltes gràcies pel teu comentari.

3 comentaris:

  1. Hola Dolors, moltes gràcies per la teva referencia al meu blog, ha estat un plaer pogue compartir una estona amb tu.

    :)

    ResponElimina
  2. Hola Dolors,
    Sóc Lliris Picó (http://www.escriptors.com/autors/picoll)i volia aprofitar aquest tafaneig pel teu blog per felicitar-te per la teua novel·la "Com una pedra".

    Entre les coses que faig, col·labore en un programa de ràdio a Alacant que es diu "L'Almàssera" amb la secció "Moments literaris". Per al programa del 9 de novembre estic preparant una ressenya sobre el teu llibre.

    Disculpa'm l'atreviment, però creus que passats uns mesos, en algun moment, podríem fer-te una entrevista telefònica?

    Salutacions ben cordials,
    Lliris Picó

    ResponElimina
  3. Hola Lliris,

    Em fa molta il·lusió que el meu llibre també hagi arribat fins Alacant. T'agraeixo molt que facis una ressenya de la novel·la. Podré trobar-la per internet i escoltar-la?
    Pel que fa a poder parlar amb mi, n'estaria encantada. Et deixo el meu mail perquè et posis en contacte: dolorsborau@telefonica.net
    Moltes gràcies.

    Dolors

    ResponElimina