dilluns, 4 de maig del 2009



En el blog Ganxet sota les pedres, Tina Vallès va escriure el següent:

Cinc recomanacions per Sant Jordi

22/04/2009

La quarta: narrativa catalana

Com una pedra, Dolors Borau (Columna Edicions), 19 €.

El 2006 Dolors Borau va ser una gran sorpresa amb Taula reservada, un recull de contes altament recomanable, amb un alt nivell de llengua i un estil ben definit. Ara hi torna per la porta gran: la novel·la, i amb el premi Pin i Soler com a aval. Encara no l’he llegit, me’l compraré demà, però m’atreveixo a recomanar-lo perquè confio molt en Borau (i espero no equivocar-me!).

Quina responsabilitat! De debó que m'impressiona.

En record d'aquell dia assolellat de Sant Jordi, deixaré penjada una foto que em va fer la meva germana petita mentre signava a la parada de la llibreria Alibri: sí, faig cara d'estar contenta.

3 comentaris:

  1. Ei! Gràcies per fer esment del Ganxet, la responsabilitat és meva! :) L'enhorabona!

    ResponElimina
  2. El teu llibre m' ha enganxat... Gràcies, Dolors... és Fantàstic!!!
    Olga C.

    ResponElimina
  3. Olga, t'agreixo el comentari positiu i celebro que t'hagi fet passar una bona estona.
    Una abraçada.

    ResponElimina